Sunday, May 09, 2010

Resuscitácia blogu :)

S prichádzajúcimi životnými zmenami som sa rozhodla oživiť blog :) Snáď sa nájde niekto, kto sem z času na čas skočí a ak nie, bude to pre mňa aspoň dobrá terapia :) vypísať zo seba všetko, čo sa bude diať :D
Pre nezainteresovaných: V priebeho dvoch týťdňov opsutím územie Slovenskej republiky a odsťahujem sa do UK, konkrétne do WARRINGTONu, kde budem pre začiatok pracovať pre spoločnosť MARKS AND SPENCER. Odchádzam spolu s kolegyňou z RESERVED, ktorú by snáď už trebalo nazývať skôr priateľkou ako kolegyňou AĎKOU KOPILCOVOU .
Veľa ľudí sa ma pýtalo prečo chcem odísť, keď mám prácu, ktorá ma baví, rodinu, ktorá ma miluje a priateľov, ktorým z času na čas chýbam ;) Človek si žije svoj život, ráno sa budí, aby zistil, že všetko je tak ako má byť a jemu v živote nič nechýba. Aspoň tak si väčšina z nás život predstavuje. Samozrejme je to pekná predstava. A boli časy, kedy som sa budila do takých rán, ale tie už pominuli. Je na čase nájsť nové rána a nové noci. Jednoducho cítim, že je potrebná zmena, že ešte mám šancu porásť v tom, čo rada robím, že je milión vecí, ktoré sa ešte môžem naučiť. No tu to nie je možné. A tak som sa rozhodla pre sťahovanie (a nebolo to rozhodnutie, ktoré by prišlo z dňa na deň - myslím, že mi to trvalo takých dobrých 5 mesiacov), pre zmenu, možno rapídnu, no nevyhnutnú. A teším sa na ňu, teším sa na nové nápady a idey, ktoré ma navštívia a dúfam, že ich bude mnoho.
Iste, sú veci, ktorých sa obávam, no všetko v živote prináša riziká a asi by bolo hlúpe premárniť život premýšľaním nad tým, že by som snáď mohla z času na čas utržiť nejaký ten škrabanec. No teda istotne viem, že ja tak život prežiť nechcem, čo má byť bude .. a príde to v čas, v ktorý to má prísť a snáď na to všetko budem pripravená :)

No comments: