Saturday, May 22, 2010

Bratislava, 22.5.2010s
Vo všeobecnosti neznášam čakanie. Som nesmierne netrpezlivá osoba. Jednu vec mám ale veľmi rada. Situáciu ako dnes, keď som do BA, spolu s Andreou, dorazila o 5 51am a lietadlo vzlieta o 11 40am :) Ja viem, mierne si protirečím, keďže to je pár dlhých hodín čakania na letisku. Ibaže to je také troška iné čakanie. Mám veľmi rada, keď môžem pozorovať ľudí, či už je to letisko, alebo nejaká kaviarnička v meste či voľačo iné, kde je množstvo ľudí. A uznajte, že ľudia sú fascinujúci a o čo lepšie to ešte je, ak máte fantáziu ako ja plus nejaké to analytické myslenie, tak to môže byť celkom pestré. Takže už dve hodiny sedím na letisku a pozerám okolo seba a premýšľam o tých ľuďoch navôkol, odkiaľ idú, za kým alebo čím letia, aké príbehy asi nosia v hlavách a všelijaké podobné veci. Viem, čudná vec, ale vcelku zábavná a snáď si pritom vycibrím aj nejkú tu časť mozgu ;)

No comments: