Monday, April 23, 2007

"Len mi nepovedz definitivne zbohom .."

To bola moja veta .. dnes, ked sme sa po uzasnej veceri a zmrzline lucili s babami. Ludia, neznasam lucenia .. ale to, ze to trocha boli .. ze sa mi tazko soferuje, pretoze cez slzy nevidim .. znamena nieco uplne krasne. Som rada, ze je pre mna tazke odist, a ze pre ne je tazke nechat ma ist, pretoze to znamena, ze to co medzi nami je ~ je skutocne.
Ano, bolo to boelstive, ale bolo to fajn ~ bol to dobry rok a priatelstva ktore vznikli sluzili na dobre veci :) a ja som za to vdacna.
Nuz, uz len jedno emotivne lucenie a bude nasledovat moj [predpokladam tiez emotivny] navrat. Myslim, ze prvu pol hodinku zajtra na letisku po check in-e si poplacem, tak poriadne .. bude to asi o to tazsie, ze tam bude cela rodinka so mnou a ja viem, ze decka .. tie planuju plac uz od decembra .. asi to neprezijem :( Ach laska .. niekedy bolis ..

No comments: