Saturday, April 21, 2007

Last Picnic Together

Dnes som stravila uzasne popoludnie s Ryanom, Maureen a Olgou. Bolo to cool: mali sme maly piknik v parku, hrali hru .. Ryan a ja sme sa hojdali na hojdackach pre deti do 12 rokov .. Maureen a Olga debatovali na lavicke. Slniecko bolo nadherne a teplulinke. Moje prve dve zbohom .. Ryan a Maureen, moje dve duchovne a modlitebne podpory, ludia ktori stali vzdy za mnou, ci to bol uprostred noci ci pocas bieleho dna. Su pre mna velkym svedectvom Bozej lasky .. lasky k ludom .. su dvoma z ludi, ktori urobil moj rok v Chicagu jednoduchsim a krajsim. Bolo to troska tazke povedat "bye", ale cim dalej tym viac prezivam, ze ziadne zbohom nie je definitivne, a najma ak hovorime o ludoch, ktori poznaju Jezisa. Bol to dobry rok :) naozaj. Vztahy a priatelia, kt som tu nasla hovoria uzasnym jazykom lasky a Bozej milosti ku mne.
Co viac by som si mohla zelat?

No comments: