Wednesday, April 18, 2007

~ slova ~

If I was not so weak
If I was not so cold
If I was not so scared of being broken ..
I would be ...
I would be ...
Frail.
[Jars of Clay, Frail]
* * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Neviem cim to je, ale v poslednych dnoch mi jednoducho na rozum prichadzaju rozne verse od roznych autorov, piesni ci basni .. a dokonale vystihuju to, co prezivam, co citim ..
Zvlastne na tom je, ze prave veci, ktore som nenapisala sama mi pridu ovela hlbsie a vystiznejsie pre moju podstatu ci danu situaciu ako to, ked sama ukladam myslienky na papier. Citala som jeden clanok, v ktorom sa hovorilo, ze clovek ma dar pisania, pretoze Boh je spisovatelom. Clovek je hudobnikom, pretoze Boh nim je tiez. Dava to isty zmysel.
Ja osobne velmi tuzim po tom, vypisat zo seba vsetko, vyzmykat poslednu kvapocku emotivnosti a rozhladenosti ci zadubenosti, ktoru v sebe nosim.
Snad mi bude dana milost, ktora mi to umozni .. raz .. az pride cas.

No comments: