Monday, April 16, 2007

:) spravicka :)

hey .. ja viem, ze neudrziavam tento blog pri zivote .. ale uprimne: posledne dva tyzdne tu bol strasny chaos .. a este to pokracuje .. o tyzden letim domov .. a to so sebou prinasa strasny vnutorny chaos pre mna .. prisla Olga (nova au pair) a to prinasa nove obzory nielen pre nu ale aj pre dievcata a tusim aj mna (viac menej je to cool), no jednoducho je to tu trocha od veci. Ale myslim, ze to vsetci prezijeme. Dnes som urobila posledne nakupy .. asi som jedina osoba na svete, ktora nie je schopna setrit .. ano, hanbim sa za seba, ale verim tomu, ze teraz ked zasa budem zacinat od nuly sa naucim nieco nove. Ano, viem co si vacsina ludi o tomto vyroku myslim, ale uprimne: je mi to jedno. Myslim, ze som vyrastla v smere, ze uz nepotrebujem nici suhlas na to, ak nieco rozhodujem .. mam na mysli to take uistenie, ktore som vzdy potrebovala. Neviem. Uvidime az budem doma, v staro - novom prostredi, ktore by som mala poznat a o ktorom nemam ani potuchu, co v nom teraz je. Pamatam sa ako mi Viktor hovoril, ze sa budem citit ako uplny cudzinec az sa vratim domov .. som zvedava ci to nazoaj bude tak .. ale mam ten taky pocit .. ze ano .. mozno, ze nie kompletne, ale tych 45% toho tam bude .. resp. je. Zivot je uzasne pestry a clovek ~ teda ja ~ nikdy nevie co prinesie, je to troska strasidelne, ale na druhu stranu je to aj dobrodruzne a myslim, ze to sa mi na tom paci. Dnes som dooost premyslala o tom co a ako, a kde a preco a s kym .. a prisla som na to, ze v niektorych veciach sa moj nazor zmenil .. napriklad to stahovanie do Blavy (aj teraz viem, co si vacsina z vas mysli, haha) myslim, ze su tam iste moznosti, ktore na vychode Slovenska ~ i ked tam to milujem ~ nie su .. a je to stale blizsie ako GB, IE ci USA. Ja viem, uvidim co a ako, az budem doma .. ja pockam. Dufam, ze i vy pockate .. so mnou .. ako to dopadne.

No comments: