Tuesday, October 24, 2006

To Serve and Protect, vol 2 - Sluzit a Ochranovat, cast 2

Nuz, vcera v noci to tu bolo vcelku zaujimave. Kedze Kim a Ray vstavaju uz o 5am, boli v posteli okolo 9:30 a takisto dievcata, viac menej vsetci naokolo chodia spat dost skoro, pretoze sa rano skoro vstava. Ja som ale vcerajsi vecer travila na internete v rozhovore s mojim kamaratom, ktory posobi v mierovych jednotkach KFOR v Kosove, takze do postielky som sla az po polnoci. No dlho som sa v nej nezdrzala, kedze som pocula strasny krik, a citila nieco veeelmi zvlastne vo vzduchu, povedala som si, ze si obzriem situaciu a tak som sa vytrepkala z mojej izby a pred nasim domom parkovalo policajne auto a dalsie bolo pri susednom dome, z domu ktory je cez ulicu sa siril dym, nasim susedom horela garaz. Sla som zobudit Kim a Raya, ludia, tak rychlo som este nikoho nikdy nevidela vstat z postele, zbehnut do schodmi a vynehnut na ulicu. Rodinka, ktora byva v tom dome, bola uz nastastie vonku (maju 5 deti, z toho tri maju pod 6 rokov). Vsetko prebiehalo vcelku dobre, az na fakt, ze sa im chvilu nedarilo otvorit dvere do garaze, ktore neskor rozrezali a zosramotili v priebehu niekolkych minut, ze preco? V garazi ostalo zaparkovane auto a z domu sa do nej nedalo dostat. Nuz ... je sice pravda ze to nie je americky film a to auto by pravdepodobne nevybuchlo, ale istota je istota, a ak by ste to auticko videli, ma tak troska obhoreny zadocek. Well, nastastie vsetci su v poriadku, i ked dom je neobyvatelny a jeho obyvatelia prisli o vsetky pary topanok, ktore mali, prislo sa aspon na dve veci: poziarne hlasice su naozaj dobra vec, pretoze to bolo to co ludi v dome zobudilo a druha vec je, ze podla slov poziarnikov vsetky domy su vybavene tzv. fire wall, cize poziarnou stenou, ktora neprepusti ohen do domu a je to stena medzi garazou a domom.
Som dnes trocha out, predsa len 3 hodiny spanku, to nie je nic moc, ale na druhu stranu som rada, ze sa nic vazne nikomu nestalo.

No comments: