Monday, October 23, 2006

To serve and protect ~ Sluzit a ochranovat

No dobre, uznavam ... velmi zvlastny nazov clanku ... a com tam do kelu robi to policajne auto??
Nuz nech sa paci moj pribeh: Dnes sme sa spolu s Vlatkou a Linou rozhodli, ze sa ideme prejst po obchodikoch, takze sme zavitali do obchodnej stvrte v Orland Park-u. Vsetko prebiehalo uplne genialne, az do chvile kedy som si uvedomila, ze som si zabuchla a zamkla kluce od auta v aute .. oh, ano scenar ako zo sitcomu - neviem cim to je, ale nejako vtipno mi nebolo. Zavolala som Kim a ta mi poradilo, aby som si bud zohnala policajta, ktory mi to auto otvori, alebo si nachystala par stoviek dolarov, pre cloveka, ktory to otvori ... nuz, tak sme s Linou sadli do jej auticka a sli nahanat policajtov :) Nastastie ten chalan, ktory pracuje v Old Navy vedel presne, kde je najblizsia policajna stanica, takze sme tam zabehli a ked sme sa vratili spat na parkovisko, policajne auto uz bolo za nami. Ujo policajt bol velmi mily :) co ma celkom potesilo, musite uznat, je to tak trocha stres. Vypisala som mu tam nejaky formular, preveril si ma v pocitaci, ci ma nahodou nehlada FBI a takisto si overil, ci to auto, ktore chcem aby mi otvoril tak nahodou niekomu nechyba.
Ak ste niekedy videli ako sa otvaraju auta v tych hlupych americkych akcnych filmoch pomocou takeho dlheho dratu a malej platnicky, pomocou ktorej vytvoria maly priestor medzi autom a dverami - je to presne ten isty sposob akym auta otvaraju policajti ;) Kedze ten police officer bol mlady, mali sme celkom fun, pretoze sa ma snazil presvedcit, ze ak sa mu nebude darit, bude musiet jednoducho rozbit okno, s cim som akosi nesuhlasila. Ked skoncil pekne som mu podakovala, s babami sme ho vyhlasili za hrdinu dna a bolo :D. Tak sme nakoniec s dievcatami odkracali do obchodu .. ibaze to policajne auto islo za nami, obzrela som sa a ujo policajt na mna kyva z okna, tak som pribehla k auto a on sa ma pyta: "Mozes mi povedat cije je to auto?", tak som mu to cele vysvetlila a pokecali sme si kto som, co som, odkial som, a co tu robim, nakoniec vysvitlo, ze chodim do skoly asi 15 minut od jeho domu, nuz ano ~ americki policajti sluzia dobre :) aspon v mojom pripade.

3 comments:

Anonymous said...

Skúsila by si na toto ukecať policajta na Slovensku?

ZuzkaMoravcik said...

ja som nikoho na nic neukecavala, je to bezna prax :)

Anonymous said...

fufufúúú!