Saturday, October 07, 2006

Necely Mesiac pred Halloween-om

Dalsi tyzden je za mnou. Neviem cim to je, ale dni utekaju tak strasne rychlo. Ved ani som sa nenazdala a som tu pol roka, o chvilku budem doma!!! To bude strasne super. I ked som tak minule premyslala nad tym, ze mozno bude trosinka tazsie zacat budovat ci pokracovat v buduvani vztahov, ktore doma ostali otvorene, ale snad to spolocne nejako zvladneme. Ved to co nas spaja je laska Kristova a proti tej niet zabran.
Tento stvrtok sme mali au pair meeting, stretnutie ktore sa kona raz za mesiac, kde sa stretnete so vsetkymi au pair vasej oblasti a so svojou lokalnou koordinatorkou.Juj ... bolo to strasne fajn, myslim, ze po prvy raz sme sa bavili vsetky dohromady a mali naozaj fun. Na objasnenie, niezeby nas bolo tak vela, ze by sme spolu nemohli komunikovat, "problem" bol ale v tom, ze tu vzdy bola majoritne skupina nemeckych dievcat, ktore medzi seba nikoho nepustali, no stvrtok bol iny a bolo to strasne fajn. Koncom mesiaca sa bude v Chicagu konat halloweenska party pre au pair z celeeeeho okolia Chicaga, chystame sa tam vsetky z mojej skupiny a sme nadsene, cim to bude?
No ale k podstate veci - Halloween. Clovek by si myslel, ze ak mate tak tri tyzdne casu do tohoto sviatku vsetko bude normalne. Omyl. Halloweenske dekoracie su vsade, a tym myslim naozaj vsade. Ludia si uz zacali vyzdobovat domy, kancelarie, ulice ... vsade su kostry, priserky, pavuciny, svetielka, tekvice ... nuz musim uznat niektore domy vyzeraju naozaj cool. Dokonca i moja rodinka zacala s dekorovanim, na nasom plote sa objavili nejake tie kostricky a duchovia. Ja osobne sa tesim na vyrezavanie tekvic, to je predsa sranda, nie? A na tekvicovy kolac ci chlieb, samozrejme. Decka sa zasa neviedia dockat svojich kostymov a vecera kedy budu chodit od domu k domu.
Ja osobne neviem co si o Halloweene myslim. Pocula som, ze su tu iste skupiny radikalnych krestanov, ktore odmietaju Halloween, pretoze v tom vidia Satana a jeho cinnost, takze ostro protestuju. Z jednej strany to viem tak trocha pochopit, ale myslim, ze je to skor o detoch a o tom, ze na seba navlecu kostymi a potom si cely mesiac kazia zubky sladkostami, ktore na halloweensky vecer dostanu. Tak ci onak, som rada ze tu bude nazivo a zazijem to na vlastnej kozi, to iste s dnom vdakyvzdania, uz sa neviem dockat.

No comments: