Thursday, September 21, 2006

O buducnosti

Fuu ... a dalsi den je za mnou, teda pracovny den, kedze je len 7:37pm neda sa to nazvat koncom dna. Je to uplne neskutocne ako rychlo cas leti. Zda sa mi akoby to bolo vcera, ked som sa stresovala na letisku vo Viedni ci Zurichu kvoli tomu nekonecnemu leto do NYC. A hop a uz som tu pomaly siesty mesiac, neuveritelne. O chvilu budem doma, mozno. Netusim co Boh planuje pre moj zivot, kam ma posle na dalsi rok ... Clovek by to mohol nazvat velkou neistotou, ziaden plan - nic, ja osobne to ale prezivam ako velikanske dobrodruzstvo s mojim Panom, pretoze On vie a je uplne 100%-ny v tom kde budem a co tam budem robit a to je super, ved dost ma den svojich starosti ... nema zmysel trapit sa buducnostou, ako mi moj priatel nedavno napisal v maily, jedine ak uplne podriadime svoje zivoty Bohu a Jeho planom, iba potom si mozeme byt uplne isty, ze sme presne tam, kde mame byt a ze sme pouzitelni. Uplne s tym suhlasim.
Co sa tyka mojho pripadu, ja mam asi dva a pol mesiaca na to, aby som sa rozhodla, ci chcem alebo nechcem predlzit kontrakt ako au pair v USA. To je moja prva moznost, moja druha moznost je vratit sa domov a snazit sa najst si pracu (ale my, ktori zijeme v Presove vieme, ze je to dost nepravdepodobne). Mojou tretou moznostou je prist domov, na mesiac ci dva, a potom sa opat vydat do sveta na skusy, i ked nie do tak dalekeho sveta v akom som teraz, pravdepodobne Londyn. Veeeeelmi intezivne nad tymito moznostami uvazujem, ale jedina vec, ktorou som si doteraz ista je, ze nechcem nic podnikat bez Bozieho vedenia. Jednoducho chcem byt tam, kde budem najviac pouzitelna pre Bozie kralovstvo, pretoze to je to na com mi naozaj zalezi!
Takze i ked by som rada ostala v Chicagu, i ked by som sa rada vratila domov medzi moju rodinku, priatelov a zbor, i ked by som rada byvala v Londyne s mojimi priatelmi ... viem, ze budem stastna kamkolvek pojdem, ak to bude pod taktovkou Boha :)

No comments: