Saturday, September 30, 2006

Nuz ...

Nuz moji milovani ... kedze za posledny tyzden som pocula otazku: "Kedy sa vratis domov?" ci povzdych: "Uz aby si tu bola..." nespocitatelne mnoho krat, rozhodla som sa, ze sa s vami podelim o tajomstvo ktore uz mam v srdiecku. Napriek tomu, ze moji rodicia svorne tvrdia, ze by som tu mala ostat dlhsie ako rok, ja osobne s tym nesuhlasim a garantujem vam, ze medzi 17. aprilom az 18. majom budem doma. Otazku ci tu zostat dlhsie alebo nie som riesila den - noc a jednoducho vraciam sa domov, otazka ktora stale zostava je, co budem robit po navrate domov, ci ostanem doma, alebo sa znova presuniem niekam do zahranicia. Vtipne na tejto situacie je, ze kazdy jeden clovek, ktory je podstatny v mojom zivote ma aky - taky plan pre moj zivot po navrate z USA. Ludia moji, ja vas mam tak rada, ale priznajme si: som uz velka :) a som schopna robit svoje vlastne rozhodnutia a niest aj ich nasledky, isteze si rada vypocujem dobre mienene rady a necham si pomoct, ale vzdy to finalne rozhodnutie je na mne a tak je to spravne. Netusim kam ma Boh posle, kde je moje miesto pre najblizsie roky .. teraz som v Chicagu a je to v maximalnom poriadku, kde budem potom - srnka netusi, ale Boh vie s istotou, tak Ho nechajme pracovat a pripravovat veci a som si ista, ze v pravy cas sa dozvieme odpoved.

No comments: