Monday, September 25, 2006

Nedela 17.9.2006

Nedela 17. septembra 2006, Chicago, Chicago Ave. Heather, Maureen, Ryan, Hanna a ja sme si uzivali spolocne chvile pri obede. Bol to velmi pozehnany a vzacny cas, pretoze niekedy je veeeeeelmi tazke stretnut sa s ludmi, s ktorymi sa chcem stretnut, pretoze kazdy z nas vedie dost hekticky zivot a zosuladit sa je niekedy dost narocne.
Maureen Ryan
Ryan & Heather
Po obede sme sa tri baby: Maureen, Hanna a ja, vybrali do divadla, pretoze my tri sme velke fanynky divadelnych hier. A kedze Chicago ma uzasne Shakespeare's theater, ktore tento mesiac hra Hamleta nasa volba kam sa vybrat bola velmi jednoducha. Ja osobne si myslim, ze Hamlet je jedna z najlepsich hier aku Shakespeare napisal a vobec aku svet videl (ale som este dost mlada, takze tento nazor sa moze pozmenit). Videla som Hamleta v prevedeni Zvolenskeho divadla v hlavnej ulohe s Dusanom Cinkotom a bolo to uplne uzasne, no to co som mala moznost vidiet v Shakespeare's theater mi vyrazilo dych. Hamleta hral kanadsky herec Ben Carlson a verte ci nie bol genialny, este nikdy predtym som nevidela nikoho, kto by sa tak vzil do svojej ulohy, kto by ju tak precitil ... Jednoducho 100% vykon, aspon v mojich ociach.
Myslim, ze sme si tu hru uzili i vdaka faktu, ze sme sa mohli zucastnit generalky. Kedze divadla v centre mesta su dost drahe (okolo 65 dolarov+ za listok), rozhodli sme sa, ze sa na chvilu staneme "ushers" cize uvadzackami :) bola to celkom sranda, nie je to az tak narocna praca, najma ak radi pracujete s ludmi a potom si mozete hru pozriet uplne zadarmo, co je strasne cool.

Shakespeare's theater

Hanna

Maureen & ja

No comments: