Thursday, February 08, 2007

Sneh, Knihy, Splneny Sen

OK. Takze je tu sneh, vela vela snehu, co by mi ani tak nevadilo, ak by som po cerstvo napadanom snehu, ktoreho bola asi 10 centimetrova (4 inches) vrstva nemusela jazdit .. halooo, smyka sa :) Ale vsetci sme to prezili, takze cool. Vcera som sa dokonca bola sankovat s Ali, neviem sice preco, ale zmysleli sme si, ze ideme az ked padla tma, ale bolo to velmi zabavne, len sme obe boli mokre a premrznute, jujuj. Tento vikend budem v opustenom dome, kedze cela rodinka sa chysta lyzovat a to ja neviem a ani nemusim vediet ;) takze ma cakaju tri dni oddychu, kedze pondelok je volny tiez, juchu!!!! Konecne budem i ja hostovat nase au pair europske varenie a pozeranie "Grey's anatomy" (v slovencine "Klinika Grace" ~ nepytajte sa ma preco, i ked to viem odovodnit).
Rada by som vam prezentovala nejake genialne vzrusujuce informacie, ale akosi ich nemam .. tragicke, vsak? Vela citam v poslednej dobe. Myslim, ze moj mozog sa zregenroval po tych 13 rokoch skoly a zacal mat hlad po informaciach a novych poznatkoch, co je celkom dobre znamenie. I ked si tu o mne vacsina ludi mysli, ze mi sibe, a i ja mam ten pocit, pretoze ja tie knihy necitam, ale doslova hlcem: pamatam sa na cas, kedy pre mna bolo trosinka obtiazne precitat 300 stranovu knihu .. no nejakymi sposobom som precitala 300 stranovu knihu za dva tyzdne, plus k nej som pridala este skoro 200 stranovy roman (ja romany vacsinou necitam, ale tento bol vtipny) .. a prosim pekne som to citala v anglictine, cize som na seba mierne hrda, i ked viem, ze ta najvacsia uloha co sa tyka mojho citania v anglicitne ma este len caka, kedze som si dala predsavzatie, ze precitam Jamesa Joycea a jeho Ulysses v originali a ak sa mi to podari, potom si poviem, ze naozaj viem po anglicky :) Ja viem, je to velikanske susto, ale kde by bol clovek bez cielov a snov??
Vcera som sa tak pozerala z okna a videla vsetky tie lietadla kruziace na oblohe a tak som si uvedomila, ze o mesiac a pol Lina a ja budeme sediet v lietadle na ceste do San Francisca, juj ako sa tesim! Je to moje vysnivane mesto, teda viac menej som zblaznena do architektury Golden Gate Bridge :) Vzdy som sa chcela do SF dostat a teraz ked uz viem naisto, ze tam idem (pretoze Americke aerolinie si uz stiahli peniazky z mojho uctu), nemozem tomu celkom uverit. Zivot je taky zamotany a veci, o ktorych som si myslela, ze nikdy nepridu prichadzaju a naopak, niektore veci o ktorych som bola presvedcena, ze pridu .. nie su pre mna :) Je to take bitter-sweet (sladko-kysle po slovensky).
Juj a este jedna veeelmi pozitivna vec, vcera sa mi po neviem kolkych rokoch podarilo dostat do seba 2.5 litra tekutin a dokonca nieco cez dva litre z toho bola voda, huraaaa!!! Ja viem, malo by sa mi to darit kazdy den, ale ... Ako vieme, zivot je plny "ale".

No comments: