Sunday, February 18, 2007

FRIENDS

Priatelia. Neviem cim to, ale v poslednej dobe strasne intezivne prezivam dar priatelstva, ktory mi bol dany i v tejto dalekej a niekedy i cudesnej krajine. Niekedy, este na uplnom zaciatku mojho pobytu tu, som mala pocit, ze priatelstva tak dobre fungujuce ci silne, ako mam doma tu nikdy nemozem vybudovat. I ked uz od mojej aplikacie do tohoto programu som si asi milion krat precitala vetu: "Spoznate ludi a najdete priatelov na cely zivot.". Myslim, ze dlhsiu dobu to pre mna bola len fraza. A tym, ze som sa v poslednych rokoch izolovala do krestanskeho spolocenstva, prislo mi skoro nemozne nadviazat vztahy s dievcatami totalne zo sveta. A mylila som sa .. Najma v poslednych tyzdnoch silne pocitujem, ako sa nase priatelstva posilnuju a rastu do krasy a dokonalosti. Vieme sa jedna druhej otvorit a pocuvat sa navzajom, vieme sa podrzat, ked je tak tazke ostat nad vodou a vieme sa sialene tesit z dobrych veci, ktore prichadzaju do zivota ktorejkolvek z nas :) Je to strasne super - cool. Citim lasku, lasku, lasku .. v jednoduchych slovach ci skutkoch a velmi sa z toho tesim, ze som tak uzasne a bohato pozehnana, tak vynimocnymi a rozmanitymi priatelstvami :) Vdaka Bohu.

No comments: