Thursday, June 17, 2010

len krátko ..

Sotva som začala písať novú kapitola svojho života a už ju musím aj ukončiť. Andrea sa rozhodla vrátiť späť domov a tak treba obrátiť znova list a začať kapitolu, kedy môj život vo Warringtone nebude o nás dvoch, ale len o mne. Ako krásne sebecky to znie. Nuž som zvedavá čo to prinesie. Všetko so sebou prináša výhody i nevýhody, istoty i neistoty. Myslím, že kedykoľvek predtým, ak by som mala urobiť rozhodnutie, či chcem bývať úplne sama v cudzom meste v krajine inej ako mojej rodnej, asi by som povedala radikálne nie. A netvrdím, že sa mierne neobávam, len pociťujem taký ten zvláštny vnútorný pokoj, že ozaj to tak má byť, mám byť tu. Som veľmi zvedavá, čo ma tu čaká, akokoľvek veľké pozitívne či negatívne prekvapenie to bude, som presvedčená o tom, že je to cesta, ktorou musím prejsť. Lekcia, ktorú nemôžem vynechať.

No comments: