Monday, October 18, 2010

o myšiach a ľuďoch .. teda vlastne len o ľuďoch

neskutočne ma ľudia prekvapujú .. ako zvláštne rozmýšľajú či skôr nepremýšľajú, ako idú za svojim či cudzím snom a nepozerajú na to aký neporiadok a chaos spôsobujú ľuďom okolo seba v živote. ako robia všetko pre to, aby vyzdvihli seba a podrazili ostatních. ako dokonale predstierajú silu a sebavedomie a pritom tá ich krehkosť .. tá mi bije do očí z každého pohybu, z každého slova. ako čudne na človeka zazerajú ak urobí pre niekoho niečo milé a pozorné - hneď premýšľajú, čo asi chce, čo potrebuje, kam sa tým mieni dostať .. ako sa pretvarajú, spriadajú lži, kujú pikle .. a ani netušia ako veľmi sa sami do toho zamocú a úbližia, nielen tomu komu chcú, ale najmä sebe. ozaj neskutočné veci sa dejú. niekedy si pripadám ako úplne z inej planéty. a čo je horšie, že niekedy mám príšerny strach, že aj ja budem takáto .. alebo že už dávno takáto som. tak neviem .. čo uvidím až si konečne nastavím zrkadlo??? budem zo seba znechutená? alebo sa len budem ďalej tíško báť a bojovať s veternými mlynmy každému na smiech i keď za správne ciele?

No comments: