Wednesday, August 15, 2007

ba-sni-cko-va-nie

rozhodla som sa, ze zmenim charakter blogu a budem ho vyuzivat na prezentaciu svojich dielok. i ked priznavam, ze niekedy je cool, len tak si tu vyliat pocity, i ked sa tym nic neriesi, takze ak vas bavili moje stresy a nestresy, nemusite sa bat nepridete o ne ;)
akonahle sa moje basne ku mne opat vratia, budem sa snazit nieco sem napisat. i ked mam stale pocit, ze tie moje riadky su kostrbate a mozno ani nevypovedaju o tom, co citim ci prezivam, skusenost mi ukazala, ze v ociach inych mozu byt prospesne, povzbudzujuce ci inspirativne. a jednou pravdou je i to, ze len praxou sa mozem zdokonalit, takze budem pisat, pisat, pisat a snad z toho ci zo mna aj nieco bude. a ak mi to slecny ci pani umelci dovolia, uverejnim tu aj dielka svojich basnickovo spriaznenich dusiciek.

No comments: