Saturday, June 09, 2007

Zmrzlinkove pocasie


so .. slniecko svieti a ohrieva tuto zem ;) az mi je z toho teplo, ale na druhu stranu, aspon si mozem(e) uzivat zmrzlinkove hody a to, uznajme, nie je az take tragicke (ved sa len pozrite na to foto hore, ako spokojne sa tvarim .. hihi).
minulym utorkom som zacala chodit do skoly a tak sa teraz vzdelavam v oblasti uctovnictva, aby som mohla zdedit rodinne imperium, ha ha :) takze som trosicka zatazenejsia a velmi ma to tesi. sledujem okolo seba ludi a prichadzam na to, ze co niekedy bolo stabilne je trosicka zrucane a co bolo od veci, zacina byt az prilis k veci, tesia ma obidva stavy, kedze aj jeden aj druhy je budujuci a to ja potrebujem, i ked sa niekedy branim, ale co uz, ked nechame namiesto Ducha rozpravat racio ovplyvnene tymto zvrhlym svetom nic ine sa ani ocakavat neda. Snad milost padne aj na moju hlavu.

No comments: