Wednesday, May 02, 2007

zvlastne slova

tak a je to tu. som tyzde doma. ani sa mi nezda, asi preto, ze priserne vela spim a ak nespim, tak som niekde vonku .. s niekym .. a tesim sa, ze som. pravdupovediac este stale zijem v nejakom soku .. vsetko sa mi zda ine .. a take zvlastne, ale viem, ze to prezijem. viac menej je vsetko v poriadku az na taky maly detail, ze neviem co bude dalej. kde budem. s kym tam budem. a co budem robit. ja viem, to sa vyriesi .. len neviem ako. a asi ma to aj trocha stve. oh well .. kto kedy povedal, ze zivot je lahky?
na dnes mam este naplanovane nejake stretka, takze este stale si uzivam to ze som taka "little star", ktovie ako dlho tento stav potrva .. hadam tomu este tak den ci dva.
ludia ma prekvapuju den co den. vztahy, ktore som myslela, ze uz davno nedychaju su nadherne a plne farieb a vztahy o ktorych som mala pocit, ze su cool, nie su az tak genialne .. ale tusim je to tak trocha aj moja vina, asi sa malo snazim a mam privyskoe ocakavania. netusim. juuuj, to je ale crazy prispevok, taky o nicom a predsa o niecom. idem .. netusim kam, ale idem .. hybat sa treba.

1 comment:

Anonymous said...

och zuzu, i miss u here